چگونه برای درمان نفروپاتی دیابت با کراتینین سرم 6.3
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابت با کراتینین سرم 6.3

چگونه برای درمان نفروپاتی دیابت با کراتینین سرم 6.3؟ در واقع، برای بیماران با سطح کراتینین 6.3 در مرحله 4 بیماری کلیه، است که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند. بدون درمان به موقع، آن را به مرحله بیماری کلیوی 5 لغزش، و سپس دیالیز خواهد بود. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید آن را در اسرع وقت درمان، اما مهم نیست که درمان شما را انتخاب کنید، شما باید قند خون خود را نیز کنترل کنید.

چه درمانی برای درمان نفروپاتی دیابت با سطح کراتینین 6.3 مفید است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، سطح کراتینین 6.3 است در مرحله 4 بیماری کلیه، بنابراین برای بیمارانی که در این مرحله هستند، تنها در رژیم غذایی بستگی دارد و یا داروها می تواند بیماری خود را کنترل نمی کنند، آنها باید به دنبال کمک از درمان است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را برای درمان بیماری های کلیوی بسیار مفید است. با کمک این درمان، بیماری که در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک درمان با نام تجاری جدید بر اساس طب سنتی چینی گیاهی پیش قدمت آن به هزاران سال است. این کاملا ترکیبی از اسانس از داروهای گیاهی و تجهیزات پزشکی مدرن و تکنولوژی با هم به بهبود اثر بخشی دارو قابل ملاحظه ای. این یک درمان خارجی، که در آن دارو را درهم شکست را می توان به ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم و کارآمد است

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابت، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: